En fredag kan man tillbringa på många sätt...

En fredag kan man tillbringa på många sätt

men jag sov till 12 iaf

och sen blev de massa lat framför tvn


Har ju börjat läsa en bok som heter "ADHD - att leva utan bromsar" skriven av Martin L. Kutschner

den e riktigt bra, hitills iaf... jag har lärt mej rätt mkt om adhd och det e jag nöjd över

:)



Var även till bibblan idag o lämna lite skivor o betala en skuld på hela 9 kr 

men hade helt glömt att jag lagt undan en del böcker så de blev att låna hem dem

så nu framöver kommer evelinan sitta med näsan nere i böcker och bli smart...



nu blire väl att umgås med syskonen och kolla på tvn




Ha det gött allesammans!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0