Tisdagen den 1 mars 2011

 

Har haft magont sen i söndags kväll, vet inte vad som har hänt. Det bara small till i magen och jag har haft en jävla taskig magvärk =( Men nu känns det som att den e på väg på bättre tankar.

 

Jag tror det har o göra med att jag fuskat en aning med frukosten förra veckan då jag kom försent till skolan och inte åt vare sig frukost hemma eller i skolan…

 

Jag fick verkligen veta konsekvensen av att skippa frukost flera dagar i rad, på förmiddagen i torsdags. Jag höll på att svimma på första lektionen hade yrsel attacker och kände att allt omkring mig försvann då o då. Så på rasten fick jag kuta ner till restaurangen o sätta 2 mackor på krita, och det gör ja inte om. Det kan vara väldigt svårt att få en kritbeställning… och samtidigt vara stressad för att man ska ha möte med M.A.

 

Men sen dess har jag vart noga med frukosten iaf… lunchen har det ju aldrig varit ngt problem med förut och de är det jue inte nu heller.

 

Dock så sitter jag ju nu med filt över mej och har hicka och mysbrallor och två varma tröjor, och ändå fryser jag men magen verkar må bättre iaf, och det är riktigt bra. ;):)

  




I lördags var Iza, Jennifer, Stoffe och jag iväg på BODA BORG, vi hade ur kul som helst. Förutom inne i spökhuset där jag verkligen blev skrämd inte bara av ljuden utan även när vi nästan klarat banan så ser man en liten docka gunga fram och tillbaka med sin överkropp och sen blir det bara ljust där den där dockan är och man ser ett förvridet ansikte och den gallskriker och för en massa andra ljud. Och jag bokstavligt talat hoppar upp i Jennifers famn. 

I söndags var iza och jag iväg på bio och vi kollade på Trassel. Hur sjukt rolig film som helst. Äntligen har Disney åstadkommit ngt riktigt bra på länge =) Jag rekommenderar verkligen denna film till alla. Ja till verkligen alla, både stora och små filmälskare.3D

                              Trassel                         


                                    











Denna vecka är det min tur att ha lov =) förra veckan var de ju de andra som hade lov så n e det bara ja o mamsi hemma på dagarna ;) kan de bli bättre??

 

 


Kommentarer
Postat av: Timo

mmm Tangled är en riktigt bra film! :D

2011-04-08 @ 20:32:36
Postat av: evelina

jo jag kan bara instämma ;)

2011-04-08 @ 22:33:14
URL: http://thebestchoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0