Föreläsning 2011-03-08

Utanförskap, galenskap och kunskap
- En föreläsning om ADHD och Aspergers syndrom

Föreläsare: Åsa Gravander och Stefan Widerlöv



Japp! nu har jag varit på denna föreläsning och den var riktigt bra dock så var ju inte stefan med, han hade tydligen fått förhinder idag. lite synd hade gärna hört han snacka om tjejers problem med deras diagnoser. men de får bli en annan gång.

Vi hade en grymt bra fågegestund som blev lite mer som en debatt...
Men jag lärde mejen hel del och trots allt så kände jag igen mig i en del saker hon berättade om eller rättare sagt ganska mkt.







Men idag blev det ju också att jobba, det blev rätt mkt teknik prat så de simmadeint så mkt ist så pratade vi igenom vad man ska tänka på och sen så blev det ju en härlig flyttid på ca: 10 minuter... gud vad jag skulle vilja vara mina simmarelever ibland.





Och bara för att det är Internationella Kvinnodagen så vill jag fira min mor för att hon alltid finns där för mig. Och så klart mina älskvärda syskon för de alltid e så goa' =) Och alla andra underbara kvinnor...

NI ÄGER!! <3



Nu blir det sovtime

puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0