FLICKOR MED ADHD

Gårdagens föreläsning :) *suck* - fy fan vilken bra dag/kväll...

om inte jag redan visste det jag vet så hade detta varit som en uppenbarelse
 men  nu så vet jag en del ...
men det kändes fortfarande som att man gick in i en liten bubbla med människor som kände likadant o jag visste att ja har fanimej ADHD och va tusan har jag kommit rätt det här är ju som en dröm alla är ju likadan allt stämde ju in på mej men herregud om jag idag inte får den diagnos jag vet jag har då blir jag fanimej knäpp på riktigt..

men nu smäller det snart....

14,30 på psyk så får jag veta vad det blir för ngt....


Förväntansfull men ändå ångest över att jag kommer få fel diagnos........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0