BESÖK PÅ SJUKAN

Igår blev det att åkan in till sjukan och besöka psykologen, hade ett långt möte(enligt mej iaf :P)

Det blev mkt prat om min utredning men vi kom aldrig fram till om vilken diagnos som ska sättas.


Men det lutar mest åt ADD hållet mera än åt ADHD eftersom jag inte är så hemskt hyperaktiv.


Jag är ju faktiskt mer underaktiv än överaktiv...


Jag o mor min som följde med som ett underbart stöd ska dit nästa vecka igen det går så fort nu äntligen J

Jag kan nästan inte fatta att de går så snabbt äntligen men jag tror att det beror mkt av vuxen hab.

Tack o lov för den hjälp jag får därifrån.

 

Sen blev de att kolla handbolls vm matchen mellan sverige o danmark

Det blev tyvärr danmark som vann…  28 – 34 blev det  =(

Men matchen var ju iaf bra även om vi förlorade.




Och idag blir det reklamutdelning :)

krams

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0