Trött Trött o åter Trött!

Jag har varit otroligt trött hela veckan lång under torsdagar så sov jag 14 timmar 
UjUj inte bra för hälsan att vara så här trött...


Menmen kan ju bero på medicinbyte inte vet jag. Men blev lite piggare när jag inte tog medicinen på torsdagskvällen. Så jag hoppas det hjälper nästa gång jag provar igen...


Tisdagen och fredagen blev det simning både för mig och c.

Lördagen bestod av funktionärskurs på badhuset... funktionärskurs innebär att man lär sig hur man är funktionär vid simtävlingar. lärde mej massor av olika nya regler. riktigt lärorikt var det.
men jag jobbade även på badhuset o var nära på att få nervsammanbrott på ?.
Jag var riktigt irriterad på denne...
Jag skrek inombords att hon skulle sluta skrika åt hennes grupp om att de inte var duktiga nog...
herregud de går ju förfan bara i nivå 3...
mina barn går i nivå 4 och inte fan skriker jag på dem så...

Söndagen bestod av jobb på badhuset och besök hos victor med filmtittande och bettedde oss som riktiga soffpotatisar kände jag nu i efterhand.... vi myste o hade det trevligt......

menmen nu så är det slut för dagen för min del

jag är helt slut skulle kunna somna vilken sekund som helst



p.s. astman blir väldigt jobbig nu på sistone...
icke bra... icke bra alls









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0