Måndagen

idag var det 1:a mars och det är endast 9 dagar kvar tills jag fyller år JIIIPPIE!!!

vaknade upp vid halv sju för att jag skulle gå med småsyskonen till skolan pga att mor min var sjuk idag :/ , men eftersom jag ovanligtvis var vaken tidigt så var hela familjen o sov

aa inte hela familjen förstås mamma var uppe o förklarade att mina syskonen låg o sov pga att de var sjuka...

Pust... jag som för en gångs skull är vaken o så var det till ingen nytta...

men jag åkte till jobbet vid åttatiden och jobbade till tolv.. rätt gött    o starta dagen med högtryckstvätt och städning av badhus... :)

Åkte med c. till bågskytte träningen, det var lite mer folk där i dag än förra gången så blev det lite väl rörigt för han... men han klarade det relativt bra... han försökte att skjuta så bra han kunde o trots det fick han ett par fempoängare ändå, inte många men kanske 7 st.... 

gick o la mej rätt sent menmen




kram eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0