Vinter?!

Eftersom jag har varit sjuk idag så har jag inte lagt märke till att det faktist har snöat hela dagen lång

så knasigt det kan bli...


Men är det så att snön här för att stanna?

Jag hoppas verkligen det för jag blev verkligen glad när jag såg att det snöade

Ni vet såna där stora snöflingor, som brukar dingla ner på julafton... åhh! vilken julkänsla jag fick :D

snacka om att jag älskar Vintern... det här med snön är så himla mysigt...

Fast jag hatar ju kylan så det säger ju emot sig självt ;)  hihi menmen

jag tycker om vintern speciellt när solen lyser och det är så där himla underbart...


kram på er


me like snow <3<-- vintern 2008 härligt värre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0