tisdagen den 2 december

snart är det jul :Dfatta nu är det bara 4 dagar kvar till luciadoppet 08 här i karlskoga och jag ska vara väldigt aktiv då.... jag kommer vara med i luciatåget som tomte, rock(vatten)balletten  och fackeltåget....  Det kommer bli riktigt körigt....

Menmen det får jag väl tåla eftersom jag gick med på allt   idag kommer också våra baddräkter samt badmössor ; det kommer vara svarta baddräkter från lane4 och guldiga badmössor


Jätte glad över att priset inte var allt för dyrt endast 316,50 kr för allt... =D hoppas även att allt går bra nu så var man med i Karlskoga tidningen också haha man kände ju inte igen sig där alls på bilden.

men nu så måste jag åka hem med bussen in till själva rece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0