nyår!!

Idag fick ´vi barn i familjen en gemensam nyårspresent vilket var: playstation 2 med singstar abba! vilket jag e otroligt super duper glad:D  vi har sjungit o hållt på typ mer eller mindre halva dagen imorse var det vi fick den o efter att vi fått den så blev det simträning för min del det blev landträning på badhuset o när det var 45 minuter kvar så blev det årets sista dopp i sjön mökeln, men fegis som man e så blev det bara halva kroppen... men kommer förmodligen bli sjuk ändå :P 

Mamma hade tänkt att slippa laga mat idag, så blev det inte trots att hon förberredde igår .. menmen medans hon höll på att laga maten så pluggade jag på mitt arbete om gulbukade vattenskölpaddor som jag tkr e delvis kul men lång tråkigt :P

Men nu sitter vi här alla i familjen plus sebbens flickvän jennifer. vi sitter o kollar på när tha kidz spelar singstar. och ska snart börja se en film som blir vintage point ;D ska bli riktigt kul. vi åt en riktigt god nyårs middag... got vare....


Avge många nyårs löften nu inatt för löften är ju till för att brytas :P  nejdåå  skoja bara
iår ska jag avge ett realistiskt löfte och det blir:

- ta mer ansvar ;) det kan ju behövas att jag gör det oxå nu med tanke på att det är sista terminen  i skolan...





nu vill jag bara önska allesammans ett riktigt gott nytt år!!





Kommentarer
Postat av: ingrid

kul att du gillade nyårspresenten :)

2009-01-02 @ 22:43:16
URL: http://incan.zoomin.se
Postat av: Anonym

keep on singing...

2009-01-06 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0